Wednesday, 13 August 2014

:: Nak cakap je ::

Assalamualaikum w.b.t ..

Lama betol dah aku x update blog nie ..
Sungguh sungguh lama ..
Bukan apa , nak bukak blog nie pun aku dah x da masa .. 
Lagi lagi laa nak taep ennteeeriiiii ..
Fuhhh .. memang x da masa laa ..
Sedeh sungguh .. T_T
Tapi hari ini aku pelu gagahkan jugak nak bukak blog yang dah bersarang nie and update ennnnteeerrrriiii .. └(^o^)┘
X laa blog nie macam x bertuan sangat kan ? Heheh ..
Dah memang macam x bertuan pun .. 
Bebulan dah x update ..

Ok ..

Masa raya ari tu , aku sambut raya kat Indonesia ..
Untuk yang ke 2 kalinya aku beraya dengan Randy Panggalila .. hahahah !! 
** perasan sikit jer .. **
Lama jugak laa aku kat Indon , dalam 2 minggu jugak laaa .. Al-maklum la , beraya bersama sayangku Randy Panggalila kan ..
 **perasan sungguh , meluat org nak baca**
hohoho ..
Jangan tutup blog aku dulu ..
Meh laa baca sat .. T_T

Lepas balik dari sane , seminggu je kat Kuching ..
Pastu terbang lagi ke kl .. 
Pastu pegi Perak ..
And now , aku maseh kat Perak .. 
Hohoho ..
Bagi gua cuti lama sikit boss ..
Gua nak holiday manyak manyak tempat ..
Nak terbangkan tensyen tensyen segala tensyen yang melekat kat kepala hotak aku nie ..

Nanti laaa aku sambung balik ...... nak buat keja sat .. 
Bubbyyeeee .. 


Terima kasih sebab sudi baca !! ツ

0 000 »» Budak Chomell: