Wednesday, 13 March 2013

Kepanasan kebaranan . . Erk ??

Assalamualaikum . .
Kesakitan keperutan ku hari nie . . huhu . . **Sakit perempuan** :(
Nak buat keja pun dah malas , x da mood . . Update blog je ada mood . . hehe .
k . Abaikan kisah di atas . . hihi . .

|
|
|
|
|
|
|
|
|

Malam tadi ada laa sorang nie , fren whatsapp aku , ntah meroyan apa dia semalam 
tiba-tiba chat macam nak bawak gaduh . . haiyaa . .
macam ini punya orang pun ada wooo . . huhu . .
bukan ape , 1st dia tegur aku pasal satu benda nie . .
Pastu , aku gurau-gurau leerrr , dannnnnnn
tiba-tiba dia datang SENGAL dia . .
naik geram jugak aku . . tapi aku still maintain jer . .
Kesabaran aku tinggi . . Muahahahaha !! **Penyabar la sangat**
Dia tuu yang panas baran . . teruss nak marah-marah orang . . 
**Maksud Panas Baran mengikut Kamus Dewan Bahasa dan Pustaka Edisi ke Empat
 ialah cepat naik darah, lekas marah, sangat pemarah .**
haiiii haiii . . kenapa laa aku perlu berdepan dengan orang macam nie ??
**Sabar denggg sabarrr**
Aku x tahu laa , sapa kurang ajar dekat sapa . . hihihi . .
Dia ingat dia tuhan 10 years dari aku , dia boleh sesuka hati dia je 
nak cakap aku cam ne . .  ishhh ishh . .
macikk macikk , x semestinya tua tu boleh sesuka hati je nak kurang ajar 
dengan yang muda . . .
sapa yang x respect each other now ??
sapa yang cakap mengalahkan PM , umpama dah pegang segulung PhD ??
Engkau ke aku ?? **ceteke ceteke . . ** hohoho . .


Erk . . Apa laa yang aku merepek pepetang hari nie . .
**ketidak puasan hatiku**
Ok , kepada yang berkenaan . . di harap terasa . .
aku tau , ko slalu stalk blog aku . . hihihi . . **perasan lebih**

Muntah sattt . . uwekkkkk !!


Terima kasih sebab sudi baca !! ツ

2 000 »» Budak Chomell:

said...

sabar sabar..hihi
bestnya ade org stalk blog awk..
kiranya ada pembaca tetap lah.. ^^

said...

@Farah Shahirah
hahahaha !! dia baca pun sbb nak buat topik utk dia gaduh ngn saye . . huhu . . tu je . . hahahah !!