Friday, 1 March 2013

Aku salah kah ?

Aku salah kah ? ?
haaaa , yang ni aku nak ceritakan . . . Ahahaha . . .
utk siapa ini ? ? **Untuk si dia**
x da sapa-sapa kot . . . hohoho . .
Memikirkan persoalan diri yang sebenarnya sampai bila pun aku x kan jumpa jalannya . .
sebab aku asyik  soal apa salah aku . . . tapi aku x cari pun salah aku . .
**FAHAM X ?? . hahaha**
the bad side of me . .
bila sesuatu terjadi kat aku ,  aku asyik persoalkan di mana salah aku . . 
tapi persoalan yang aku soalkan itu cuma dalam "quatiti" yang kecil . . :p 
kalau dalam "quantiti" yang lebih besar , aku buta . . aku x nampak . . kih kih !!
why ? ? sebab aku x explore benda tu dalam "quantiti" yang lebih besar . .
**ShutUp , itu memang aku!!**
bila ada something yang menimpa diri kita , 
kita  terus mula resah , marah , sedih dan macam-macam g laa . . 
tapi kita marah atas kejadian yg berlaku tu saja , 
dan marah pada orang yang terlibat dalam kejadian tu . .
kalau kita bukak mata besar-besar dan tengok benda yang lebih besar ,
mungkin kita boleh nmpak salah kita . . .
bukan salah kita dalam kejadian ataupun orang yg terlibat tu . . 
tapi mungkin salah  kita yang lampau yang Allah coba nak tunjukkan . .
**Siapa tau kan ? heee**
everythings happenned with the reason . .
kalau x da reason , x jadik pun benda tu . . hihi . .
  aku memang x sepatutnya menganggap dugaan tu satu beban yang menyakitkan aku . .
aku x sepatutnya menganggap perkara yang terjadi tu sangat sakit . .
**Ya memang sakitpun . aku x nafikan**
Tapi kan , Allah memberi dugaan mengikut kemampuan setiap hambanya . .
siapalah aku yang nak menidakkan benda yang dah jadi ? ?
nak atau tidak kena hadapi jugak sebab itu takdir . . Allah yang tentukan . .
**In sha Allah ada hikmah di sebalik suma itu**
Tiada siapa yang sempurna , tiada siapa yang lepas dari melakukan dosa . .

Jam dah lebih kol 5p.m . .
byeee , aku nak balik dah . . hihi . **lambai tangan**



Terima kasih sebab sudi baca !! ツ

0 000 »» Budak Chomell: