Thursday, 7 February 2013

:: Luka – Ainan Tasneem ::


Assalamualaikum . . 
Layan lagu Enan suram-suram daktok :)
Enjoyy !!!

Tidak pernahkah engkau rasa
Disirami luka yang sentiasa bersama

Mungkin engkau akan mengerti

Sekiranya engkau di sini berdiri di sini
Lihat ke dasar hati
Ia menangis sedih

Merenung ke langit mimpi

Bilalah kan berakhir?
Hanya aku yang rasa
Bukan aku yang pinta

Tidakkah engkau punya jiwa?

Biar aku merana
Jangan mereka yang kena

Dicemuh dan dihina.. hentikan saja

Walaupun ku berdiam
Menahan sebak di dada yang tidak terkira

Teruskan terus lagi

Aku yakin karma pasti akan menemani
Lihat ke dasar hati
Ia menangis sedih

Merenung ke langit mimpi

Bilalah kan berakhir?
Hanya aku yang rasa
Bukan aku yang pinta

Tidakkah engkau punya jiwa?

Walau batin meronta
Tersiksa sakit jiwa

Mendengar fitnah dusta

Tidakkah engkau sedar
Jika kau yang dihina

Rasa sakitnya luka

Biar aku merana
Jangan mereka yang kena

Dicemuh dan dihina.. hentikan saja . .






Terima kasih sebab sudi baca !! ツ

0 000 »» Budak Chomell: