Wednesday, 27 February 2013

kerinduan memancar . .

Assalamualaikum . .
kala sang alam mulai terlelap , hening tiada terucap suatu kata . .
hanya dapat memandang jauh keatas sana , 

membuat membuat rindu ini smakin merona . . 
kutermangu dalam kesunyian  tenggelam dalam kebisuan . .


hanya hembusan angin malam yang berikan ketenangan ,
ketika parasmu jelas tergambar di pelupuk mata . .

hatiku berbisik “AKU RINDU DIA". .
akankah dia tau aku merindukannya  . . . 

tak bisa lagi kutahan jatuh air mata ini . .
mengiring kerinduan yang tak tertahan lagi . .

AKU RINDU DIA , AKU SAYANG DIA


Ingin menangis , memahami diri saat ini . .
Entah  . . .
semangat itu hilang di suatu tempat . . 
dan kini ku rasa malas mencarinya . .
saat ku rasa ini semakin pudar .
ada air menyiram tubuhku hingga basah . .
aku berharap , aku akan sedar . . dan 
mengerti betapa agungnya cintamu itu . .



Jika hati masih boleh menerima . . kenapa perlu menolak . .
Jika hati masih sayang . . kenapa perlu marah . .

Jika hati masih cinta . . kenapa perlu benci . .
Jika hati masih satu . . kenapa perlu dua . .



Ku harap rasa ini tetap abadi di hari esok . .
di hari nanti , di hari-hari yang akan kita lalui . .
aku ingin kau tetap seprti ini .
tetaplah yakin di saat ragu mengusik jiwa . .
tetaplah jujur meskipun kau tau hatiku kan hancur . .
dan tetaplah menjadi kamu yang apa adanya . .
kerana aku cinta kamu dengan kekurangan dan kelebihanmu . .





Terima kasih sebab sudi baca !! ツ

0 000 »» Budak Chomell: