Friday, 1 February 2013

:: Kenak mandrem kah ? ? ::

Assalamualaikum . .

hyee !!! hmm . . sejak kebelakangan nie aku x lena nak tidur . .
kalau terlena pun mesti ala-ala x selesa gitu ,
kena mandrem ke ? ? *ayat D slalu guna* . . hahaha . .
 Typical Malaysian thinking ! ! Yeahh ! !
Aku pun pelik jugak kenapa aku x lena tidur . . *Toinkkk , toink *
Aku punya hidung , tekak sakit . . Puii ! ! susah nak bernafas n slalu terjaga .
Huh ! ! Dah laa mengantuk , terjaga plak . . Grrr . . *sebel*
Sekarang palk , kalau azan subuh , aku akan terjaga . .
tapi . .  tapi . .  tapi  . .  tapi . . .  .
rasa mengantuk yang teramat sehingga aku malasssss . . . . .
** ini bukan kena mandrem , tapi si setannn n nafsu la nie . . ngantukkkk**

Kes mandrem-mandrem nie adalah perjanjian syaitan . .
Siapa yang buat benda-benda nie akan membawa kepada syirik . . kurafat . .
Tapi . .  ramai jugak yang buat kan ??
hai . .  hai . .  alahaii duniaa . .
Dunia dunia . . .
**ayat aku macam laa baek sangat , haha . .
yang penting aku x amin laa bende-bende cam nie . hoho  ◕‿◕ **

Terima kasih sebab sudi baca !! ツ

2 000 »» Budak Chomell:

said...

mandrem gtu. hehhe, harap-2 bukan la .
palis-2

said...

haha . . tu laa , memang bkn mayb . . hehe . . nafsuu , setan je . . ^^