Friday, 25 January 2013

:: Kenangan Januari . . ::

Assalamualaikum w.b.t . .
Hmmm . . Aku rasa hari nie lain dari yang lain , ,
Adoyaii , , entah laa . . mungkin aku sorang je rase kot . .
Sehinggakan pada satu ketika ,
Hilang gema suaraku , ,
terdiam membisuuuu . .
mengenang kekhilafan diri . . 


Aku coba untuk menyembunyikan perasaan nie , ,
 tapi . . tiba-tiba dada aku sebak menahan kesedihan . .
Bergenang air mata di kelopak . .
Setitik demi setitik jatuh membasahi pipi . .
perasaan hiba menjadi pemutus semangatku . . Ya Allah . .



Begitu banyak dosa yang aku lakukan . . :'(
tenang seketika . . terfikir sejenak . 
Inikah ujian Allah pada hambanya . .
Mungkin balasan atas dosa-dosaku yang lampau . .


*Ya Allah . . ampunkan dosa aku . .*


Adakah disini perhentianku , ,
mana titik noktahnya . .
Aku masih kabur . . . 
Ini kenyataan atau suratan . .
atau aku masih berada dialam kayangan . .
harapan tetap tinggal kenangan . .


Aku yakin pasti ada pertemuan , ,
tidak didunia , akhirat kelak pasti kutemui . .
InsyaAllah . . . . 



Terima kasih sebab sudi baca !! ツ

0 000 »» Budak Chomell: