Sunday, 22 November 2015

BOSAN !!

Assalamualaikum .. 
Salam 1Malaysia ..


#BlogAkuSukatiAkuLah

Aku dah boring ehh nangga muka kau ,
bagus ku nenong muka ku pun jak ehh ..

Macam aku fedup dah dengan orang sekeliling ..
Yang bijibudiii nya juak , yang tok yang ya ..
Ehh semua pun nya lah ..

Heran aku dengan kerjaan orang ..
Yang begasak nak mencarik kesalahan orang lain .
Sedangkan kesalahan kedirik sik di nampak nya ..

Manusia ooo manusia ..

Apa paedah kau oww ..

Kali bergaji kau molah kerjaan macam ya nak ?
Yalah kau cakah gilak ..

CILAKA --

Yahhhh .. udah gik aku nak nganok urang malam malam gitukkk ..

OK BAI !!













Terima kasih sebab sudi baca !! ツ

Friday, 4 September 2015

Tak Update .

Assalamualaikum ..

Lame dah x mengupdate blog .
x tau nk update psal apa . Heee ..
Dulu mude2 iye laa , bnyk je bnda nk di update ..
Skrg dh mningkat usia , 
Mcm stuck .. hahahaha
** Tua bena bunyi aku **
:D
Ok laa . Saja nk kasi bangun blog .. 
Bye ! :p

Terima kasih sebab sudi baca !! ツ